19 Nisan 2014 Cumartesi

AMAÇSIZ BİR YAZI...

       
         Bu  yazımı gayet amaçsızca öylesine yazıyorum. Akşamın bu saatinde, ya da bir dakika ya ... saat 21:00 i geçiyorsa gece dememiz gerekiyordu değil mi? İlkokuldan çoook değerli bir bilgiyi de sizinle paylaşmış oldum böylece... Gecenin bu saatinde öyle amaçsız öyle yorgun öyle halsiz oturuyorum ki şu laptopumun başında... Bak cümlemi kurarken virgül koymaya bile üşendim o  dereceye geldim yani...
Üstümde, bornoz gibi görünen mavili, beyazlı, turkuazlı sabahlığımla (benim icin farketmiyor her an giyebiliyorum ben) kanepenin üstüne serilmiş kucağıma laptopumu aldım oturuyorum.

         Üşenmedim saat tuttum, tam tamına 2 saat 15 dakikadır annemin telefon konuşmasına maruz kalıyorum.... ne eziyet anlayamazsınız! Birde şöyle bir durum var,,, annemde first class havadisler her zaman anlatılacak durumda olduğu içün şu ana kadar konuştuğu 3 kişiye aynı konuyu en başından anlattı... Yani ayrı ayrı 3 kez aynı konuyu dinledim...dinliyorum...

        Kermese gittik.. Hayır şeysiymiş işte... Kermesten içeri bir giriyorsunuz Gudubet suratlı teyzeler, ablalar, hanım kızlar karşılıyor sizi... İçerisi geniş(miş) sağlı sollu her iki yana tezgah kurmuşlar ortada 3 kişinin aynı anda durabileceği kadar bir mesafe kalmış tamam abartmıyım 4 kişilik bir mesafe kalmış... ama o dört kişilik mesafe olan yere bir de sepet atmışlar boydan boya... sepetler en ortada sağından solundan ancak ve ancak 1 kişi geçebiliyor... tabiii salına salına yürümek namümkün... aşağı kata inen merdivenlere ulaşabilmek için adım başına 3 kişiyle çarpışıyor 2 kişinin tencere tava ile doldurulmuş poşetini tak diye diz kapağınıza yiyebiliyorsunuz... Hiç acımıyor desem yalan olur acıyor ama geçiyor yazım kermese gidecekleri korkutmasın.
Birde bilmeniz gereken önemli bir husus var, ilginizi çeken bir ürünün fiyatını sorduğunuzda fiyat dışarıya göre daha pahalıysa bunu karşı tarafa söylemeden önce iki defa düşünün... çünkü satış yaptıklarını sanan gudubet ablaların size çemkirmeleri kaçınılmaz bir durum! Tüm bahaneleri ise ' o fiyata olmaz vakıf malı onlar...
hangi vakfın malı acaba çok merak ediyorum... Ya neyse... Satış yapan hanım kızlarımızda ise öyle bir hava var ki "küçük dağları ben yarattım fakat büyüğüne malzeme yetmediğinden onları yapamadım" halinde dolanıyorlar ortalıkta... Hepsinde Gucci gözlük (göz de değil kafada eşarbın üstünde)... Bi havalar bi havalar...

        Amann banane satıcıların kişiliğinden diyorsanız Kermes çoğu mağazalara göre daha hesaplı olabiliyor (bazen) Misal ben iki yıl önce Karaca marka gömleği 5 TL ye almıştım. Üzerindeki etiket fiyatı 99 TL ydi.
Armine marka,etiketindeki fiyatı 110 TL olan tuniği 10 TL ye almıştım. Ve daha bir çoğunu... Bu gün ise yine Karaca marka yarasa kol triko kazağı 5 TL ye aldım. Saten siyah pantolonu 8 TL ye aldım... ( Aldığım ürünlerin hepsi sıfırdır.) Bizim torun meraklısı annehatun kişisi bissürü bissürü bebiş cicileri aldı bir kaçını instagram hesabımda paylaşmıştım buradan ulaşabilirsiniz...

        Amaaan  bi Cumartesi'mde böyle geçti gitti işte....
Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon