18 Nisan 2014 Cuma

ÇİÇEK AŞKINA...


Merhaba... Bir süre verdiğim aradan sonra tekrar blogumdayım... Hoşgeldiiim :)
Efendim... Burada bulunma niyetim belli... Post yazmak :)
Yazayım da gideyim bari.

Postumuzun konusu,  aşağıda gördüğünüz,bitkisel yaşam süren ev üyelerimizden bir kesit ;)
Asıl amacım Buradaki  çiçeklerimle ilgili postuma, kardeş post yazmak... Yazzııık tek kaldı...
(Bunlar hep kafayı yeme belirtileri işte)

Neyse başlıyoruz... Keyifli okumalar :)



Eveeet...
 İlk olarak yukarıda , beyaz renkte çiçekleri olan Siklamen'i görüyorsunuz.
Anne hatun kişisi, bu çiçekle çok büyük aşk yaşadı ama uzaktan... Platonik...
Geldi gitti alayım mı dedi dedi dedi almadı,,,
komşuda görürdü melül melül bakardı, derken bu yıl ben bunu anneme sürpriz yaptım aldım...
Daha tomurcukları vardı aldığımda... Getirdim anneme verdim ve dediği aynen şu;
-Beyaz mı aldın, keşke almasaydın ben pembe istiyodum...
Gel de sinir olma... Neyse dedim belki pembe açar
 (tomurcuklarından hafif belliydi beyaz olacağı ama umut dünyası işte...) 
Velhasıl bekledik bekledik sonunda çiçeğimiz açtı ve annem bu çiçeği de çoook seviyor. 
Arka balkonda olduğundan mütevellit kendisiyle fazla görüşemesek de güzel duruyo balkonun camında... Fotoğrafta görünen binadakiler benden daha çok görüyo çiçeğimi...
Arka balkonda olma sebebi de (dışladık zannetmeyin) bu hanımkız gölge yerlere bayıldığı için ön balkonda tutamıyor olmamız... Çok güneşli de :)
(Vay arkadaş evimizin balkonu bol güneş alıyor ama aldığımız çiçekler hep gölge seviyor... Çelişkiye bak...)
Ha bunun yaprakları da kalp gibi çok güzel...(söylemesem çatlayabilirdim)



Yukarıda gördüğünüz farkındasınızdır bir çiçek değil... 
O biiiiiir Çeri Domates :D
Annemin vazgeçilmezidir adeta... Domatessiz bir yaz düşünülemez bizim evde... balkon dolup taşar minnak minnak domateslerle...


Bkz... Bununla...


Bunun gibi... 
Bizim yaklaşık 3 senedir balkonumuz bu şekilde... Gelen giden misafir çoluk çombalak yer bunlardan.. 
ve yaz sonuna kadar da bitmez... İnşallah bu sene de olur böyle.. Domates yemeye beklerim :)



Bu şeker de hemen hemen 3 yıldır bizimle...  Kendisinin yeri bende ayrı bir kıymetlidir...
Adı Hypothesis Söylenişi Hipotes... Bize Fitonya diye sattı Bauhaus'daki abiler...ama ben yemem.. Üşenmedim araştırdım Fitonya buna benzer başka bir çiçeğin adıymış onun yaprak şekilleri daha düzgün... 
Bu Hipotes benim gibi dağınık şekilli... Mal sahibine benzermiş ya (ay çiçeğime de mal dedim duymasın)


Bu üstteki Fotoğrafta hipotes daha yeni gelmişti evimize... 3 Yıl önce hey gidi heyy... Ne de çabuk geçmiş zaman be... Neyse konumuza dönelim... Bu kadar minnaktı işte geldiğinde... Derken bu o yılın yazına serpildi büyüdü büyüdü bildiğin çoğaldı uzadı, yere koyuyordum boyu dizlerimi geçiyordu (boyum kısa değil !) Hatta mor mor minnak çiçekler de açmıştı. Ama çiçek açtı ya güçsüz kaldı. bu bi süzüldü bi triplere girdi yavaş yavaş güçten düşmeye başladı  ben bunu geç olmadan farkettim ve bütün uzun dallarını budadım (makasla kesmek suretiyle)... Boyu yine bu kadar kalmıştı yine uzadı ve ben geçenlerde tekrar budadım... 

Bu çiçeği seviyorum ya çok şımarık :D

Ay aman çoook yoruldum... Hastayım zaten... 35 kişilik (farkındaysanız 12ydi eski postumda ) Facebook Hesabımda hasta olduğumu yazdıydım... Yanlışlıkla denk gelip görenler olduysa bilirler...
 Ama o 35 kişiye de ayrıca kırgınım insan geçmiş olsun deyiverir... Beğenmiyolar bile hıh...
Trip atıyom onu da tınlamazlar ya neyse boşver...

Ayrıca Twitter Hesabımda  da 2 kişi varken birden bir sabah 53 kişiye kadar yükseldi kişi sayısı... sonra ne mi oldu... tahmin edersiniz ki  isimde kız ibaresini gören er kişiler takip ettiği ve sayfamda aradıklarını bulamadıkları için aynı gün için sayfamı terkettiler :D Şu an kaldık 20 kişi :) Aman olsun az olsun bizim olsun...

Neyse çok dedikodu yaptım.. günah.
Ben şimdi kaçıyorum yeni postlarla karşınızda olcam...

Tesadüfen girip bu yazımı okuyan  bir iki kişi olursa  onlara şimdiden teşekkür ediyorum hep gelin tamam mı özletmeyin kendinizi (yazar burda yalakalık yapıyor)

 İyi geceler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Bence en güzel yorumu sen yazarsın... Dene bi... :)

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon