20 Nisan 2014 Pazar

Pazartesi Sendromuna Girdik mi?





       Güzel bir Pazar gününün son anlarını yaşadığımız şu saatlerde, sanırım herkeste bir heyecan, korku , sinir, tiksinti ... hasıl olmuştur. Biz buna halk arasında Pazartesi Sendromu diyoruz ( Tabi siz kendi isteğinize göre başka bir isimle de hitap edebilirsiniz) (Biz diye kime diyosam o da ayrı bi mesele zaten) Yarın kimilerine göre okul'un, kimilerine göre iş'in ilk günü... Başkalarına göre başka bir şeyin başlangıcı olabilir mesela evliliğin ilk günü olabilir, askerliğin ilk günü olabilir.... neyse sapıtmayalım konuya dönelim... Benim gibi öğrenci vatandaşlar kesinlikle yarına güzel bir bahane uydurup okula gitmeme derdine düşmüş olabilirler... Benim gibi derken öğrencilik baabında şeyettim yanlış anlaşılmasın yani, ben hiç okula gitmemezlik yapar mıyım? (1 hafta gitmedi) Okul mu daha zor, yoksa iş mi diye soracak olursanız ben ikisi de diye cevap veririm. 

         En iyisi evlenip evinin kadını çocuklarının anası olacaksın, sabah programlarını takip edeceksin... En güzeli miss valla. Düşünsene... 
*Sabah Müge Anlı ile katilleri, sapıkları, manyakları, kocaya kaçanları yakalamaya çalış... Oraya çıkıp cırlayan karılara söylendur... 
*Öğlen Müge Anlı biter Kaynana Gelin Seda'ya Gelin programını izlemeye başla... Kaynanasına laf sokan gelinleri kına, gelinlere çemkiren kaynanalara hak ver, arada kalan kurbanlık koyun olan damatlara acı... Kendince sorulara yanıt ver "aaa şuna da bak 12 ye kadar yatıyormuş yatan gelin mi olur beni gaynanam sabahın köründe galdırıveriyodu cık cık cıkks "... 
*Ara sıcak olarak Adını Feriha Koydum dizisinin tekrarını izle( bilmem kaçıncı izleyişin) 
*akşama doğru mürüvvet vakti... biraz eğlen değil mi hep sıkıntı hep stres kaynana gelin atışması, kocaya kaçan kızlar falan gına geldi sabahtan beri yani... Esra Erol'la programı hiç kaçırılır mı? Orada locadakilere gelen taliplere kulp tak... "Enem gül gibin gıza maymun gibin oğlan geldi boyu bilem gısa bunun cıks beyenmez bu gız bunu!" derken akşam olur gün biterrr...
          
          İşte ev hanımıyken yapılacakları bi nefeste saydım size... kim bunları bırakıp işe okula gitmek ister.. he? Ben bunları nerden mi biliyorum? Tamam itiraf ediyorum okula gitmediğim 1 hafta da her gün bunları yaptım :D

         Pazartesi sendromuna değineyim dedim , ev hanımlığının ayrıntılarına girdim olsun beni böyle kabullenin tek konuya odaklanamıyom odaklanma sorunum var ( yalan) :)) bloguma yanlışlıkla girip okuyan falan olursa belki yararlı olur :D Evde durmak valla güzel be korkmayın hiç sıkılmıyonuz (sıkıntıdan patladı) ;))
Neyse tamam sustum... İyi geceler... :)

        

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Bence en güzel yorumu sen yazarsın... Dene bi... :)

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon