9 Nisan 2014 Çarşamba

Watson's da İndirim Var Dediler Gittik..!





                              Herkese merhabaa... Malum kara günlerden biri olan vize haftam dolayısıyla bunalımlardayım... Az biraz ders arasında başka bir şeylerle ilgilenmek istedim. Watson's dan ürün almıştım bir iki hafta öncesi... aaa en iyisi onun hakkında bloguma yazıyım da ''yanlışlıkla giren'' bir iki kişi okur yararlanır belki diye düşündüm :D ( Nasıl da ezikliyom kendimi ama :D)


Bir hafta sonu Torium AVM. deki Watson's a uğradık. Benim de yüzüm için bir güneş koruyucusuna ihtiyacım vardı. İndirim sepetini karıştırırken bu arkadaşları gördüm. Her biri 30g lık güneş koruyucu bazlar.Hem de fiyatı 2.90 TL şaka gibi :)


Tabi Ben Divinia markasını daha önce hiç duymadığım için alsam mı almasam mı diye tereddüt ettim. Ama sonuçta 2.90 nereye gitmiyor ki deyip Yukarıda gördüğünüz güneş koruyucu bazı aldım. Deneme amaçlı. 
30 SPF PA+++
ULTRA LIGHT
WHITENING UV BASE
(for face)
Denedim bayıldım. Benim yüzüm normalde yağlı ve karma bir yapıya sahipken yüzümü parlatmadı.
Bu benim çok hoşuma gitti. Yağlı görünüm bırakmadı yani...  Tabiii durur muyum internette çokça araştırdım.
Hafta sonu çokça alınması için ferman verdim :D



Tekrar gittiğimde bu sefer bi değişiklik olsun diye 2 tane de farklısını aldım biri buydu diğeri de alttaki. Bu gördüğünüz baz krem gibi değil, yüzde pudra etkisi bırakıyor yani renk veriyor. Sürdüğünüzde pudra sürmüş gibi oluyorsunuz. Makyaj bazı olarak gayet tabii kullanılabilir. 
Bu da diğeriyle aynı özelliklere ait sadece renklisi.



Bu ürün de, üsttekinden biraz daha koyu ,daha kapatıcı bir etkisi var. Ancak bir konuya değinmeden edemeyeceğim. Bu renkli olanlar çok uğraştırıcı (sürme bakımından) Diğer lila kapaklı olan krem olduğu için surata 5 dk da sürülebiliyor iz leke kalmıyor. Ama bunları sürebilmek bayağı zahmetli. Düzgün sürülmediğinde pütür pütür kalabiliyor suratta. o yüzden pek pratik değil.



Yukarıda stok yaptığım Divinia'larımı görüyorsunuz :) Napıyım 2.90 TL Benimde ihtiyacım olan bişey almıyım mı? :D Divinia'nın ürünlerini ben sevdim? Sizlerden kullananlar vardır... Sizler de sevdiniz mi?


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım;




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Bence en güzel yorumu sen yazarsın... Dene bi... :)

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon