16 Temmuz 2014 Çarşamba

Hanım Kız'ın Çiçekleri

Merhaba....
''Uzun zamandır bloguma fırsat bulamadım'' diyerek kendimi de sizi de kandırmanın alemi yok :)
Ben bildiğin ihmal ettim burayı :D (yüzsüzlüğe bak) Pekiii nerelerdeydim?
Yabancı bir yerde değildim canım yine Hanım Kız'ın diğer sosyal medya hesaplarında kafa şişirmeye devam ediyordum :) Facebook senin , Instagram benim , Twitter onun derkeeen baya baya ben burayı ihmal ettim.

Hayatımda büyük değişiklikler yaptım.
Bu değişikliklerin üstesinden gelmeye çalıştım velhasıl şu an buradayım :)

Bu arada Ramazan geldi de bitiyor bile, yazacak ne çok konu birikti neyse yazarım artık diğer postlarda.
Bu postumu klasikleşen Hanım Kız'ın çiçeklerine ayırdım.

Keyifli okumalar ;)



Hani benim hiç açtığını göremedim diye Şu Postumda bahsettiğim mum çiçeğim vardı ya...
Heh işte açtı o çiçek...
Artık gözüm açık gitmicek ... 
Sağ taraftaki yeni açarkenki hali, soldaki tamamen açılmış hali.
Annem gelene geçene ''Allah aşkına bi kokla bak bi kokusuna bak ablasıııı'' diyerekten koklatıyor.
Dün bir misafir veledi koparma teşebbüsünde bulundu...
Annem gözlerinden alevler çıkartarak ''ama canım kopartılmaz o! :))'' dedi..


Bu arkadaş Hypothesis hemen hemen 2 yılı aşkın benimle...
Diğer postumda da bahsetmiştim... Ve anneanne oldum beeen :D
Sol alttaki benim kızın yavrusu :)) Başka bir saksının dibinde bitivermiş nasıl olduysa...
O da büyüyor işte günden güne... Zaten bu çiçek ilk eve geldiğinde bunun kadar bişeydi minicikti :)
Sol üst şimdiki hali, Tropik orman misali büyüyüp yeşeriyor kerata...
Sağ üst ise kış aylarında, çiçeğimi budadığımda çektiğim fotoğrafı... Ne kadar da büyümüş öyle değil mi?
Renginin pembeliği güneş ışığı aldıkça gidiyor maalesef. Ama bunun içinde eve hapsedemem varsın yeşersin böyle de severim ben onu.


Kaktüsümüz kendinden geçti şımardı, gürleşti... 
Artık manyak güvercin üzerine oturamıyor :))
Totosuna batıyor dikenler sanırım :))


Bunu bize kuzenim hediye etti... Taaa nerelerden getirdik biz bunu.
Adını da unuttum zaten... Üşeniyorum da Google'a sormaya...


Boyum kadar bir domatesim olduğunu söylemiş miydim?
Yanlış duymadınız evet boyum kadar...
Organik, organik...

Bu da minyatür minik domatesim... Bir sürü kırmızı domatesi vardı hepsini yedik bitirdik...
Maşallah daha var domatesleri...

Bunlarda boyum kadar olan domatesimden kareler :)


Küpe çiçeklerimde iyi selamları var hala açıyorlar...


Karanfilin tomurcukları kurumuştu... Açmaz diyordum 4 tane birden açtı...


Siklamenim çok vefalı çıktı yaz başından beri çiçekleri hiç eksik olmadı...

Çiçeklerden anlatacaklarım bu kadar...
Okuduğunuz için hepinize teşekkürler...

Sevgiyle kalın... :)






12 yorum :

  1. Bu mum çiçekleri bir harika annenize hak veriyorum insanın övünesi gelir böyle bir çiçeğe sahip olduğu için :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorumunuz için çok teşekkürler Sertaç Cihan :) O kadar bekledik ki açmalarını bu yıl sürpriz yapıp açtılar :) Daha güzelleri sizlerin olsun inşAllah :)

    YanıtlaSil
  3. Çiçekler çok güzel , ben de bayılırım kaktüslere. Blog Keşfi sayesinde buldum sizi , beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Asabi Bakire :) En kısa zamanda iade-i ziyarete geleceğim :) Sevgiler

      Sil
  4. merhabalar,

    keşfettim geldim.
    bana da beklerim.

    sevgiler.
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba burcu aydın :) ne iyi yapmışsınız gelmekle. En kısa zamanda geleceğim :) Sevgiler

      Sil
  5. İlk defa çiçekler ve bitkiler üzerine bir bloga rastladım. Hem de akıllı uslu bir bloga. İsmini hak ediyorsun bence. Takibime girmiş bulunuyorsun:) Başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumunuz beni fazlasıyla mutlu etti Blogcuların Cem :) Çok çok teşekkür ederim. :) Sevgiler...

      Sil
  6. Blog keşif etkinliğinde gördüm ve geldim. Zaten çiçeklere özel bir ilgim de var iyi oldu. :) Evde limon ağacım var ama bir türlü meyve alamıyorum. Hep yeşilken dökülüyor. üç yıldır bizimle. Onu böyle kabul ettiik. :/
    Bloğuma da beklerim bu arada. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz sefalar getirdiniz Gulsah Meral :) Limon ağacınızı sevmeye devam edin bir gün mutlaka size karşılık verecektir :) Bizim mum çiçeğimiz de nazlanıp çiçek açmıyordu... sürpriz yapıp açtı :) En kısa zamanda blogunuza geleceğim :) Sevgiler

      Sil
  7. Çiçeklerin hepsi birbirinden güzel.Özellikle mum çiçeğinin açılmadan önceki haline bayıldım :)

    YanıtlaSil
  8. mum çiçeğin çok ilginç, küpe çiçeğini de ilk kez görüyorum. çok hoşlar :)) maşallah kaktüs de almış başını gitmiş, bende minik bir kaktüs var büyüyor sürekli ama böyle değiller :)

    YanıtlaSil

Bence en güzel yorumu sen yazarsın... Dene bi... :)

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon