13 Ağustos 2014 Çarşamba

GÖRÜCÜ USULÜ MACERALARIM 2: Bir Buluşma Nasıl Ekilir?


buluşmaya_gitmemek_bahaneler
      İyi geceler sevgili okurlarım. 
      Bir önceki ''Görücü usulü Maceralarım 1'' i okuyanlar bilir... Okumayanlar, okumak için Buraya Tık Tık... Geçtiğimiz Pazar günü olan randevum vardı ya hani... Cumartesi gecesi arayan soran olmadı. Bu arada benim de bolca bahane üretmeye vaktim oldu :) Cumartesi geceden aramadığı için, buluşmayı ekmek daha da kolaylaştı...
Ne demişler ekmek için Ekmeleddin :D ... ay yok dur bu araya karıştı. Konumuza dönelim. Pazar günü 10 gibi uyandım. Uyanmamla birlikte, daha gözümü zar zor açarken, Memiş (kahramanımızın takma lakabı) bir şey yazmış mı diye telefonu aldım elime Whatsapp'a baktım. 
''Selam Merhaba'' yazmış... Aynısından ben de yazdım. Bu arada bahane üretmeye devam kafamda :))
Bahanelere o kadar dalmışım ki, bir ara Memiş'in hiç bir şey yazmadığını farkettim. ''Aha Allah sesimi duydu vazgeçti benden'' diye sevinirkene , diriringg bir ses... (aradan 3 saat geçti bu arada) 
-Memiş: uyuyakalmışım
-Ben: Yazdıktan hemen sonra mı?
-Memiş: Evet eheheh  
           .........
-Memiş: Bu gün boşsundur heralde? (Dakika bir gol bir! Yeni tanıştığı bir kızla pek kibar yazışıyor... Doğrusu; bu gün müsaitsen beraber bir yerlere gidelim mi? Daha cazip gelirdi sanırım bana...)
-Ben: Ayy tüh ya bak şimdi... (çok üzülmüş numarası) ben dün bekledim bekledim. Pazar için Cumartesi'den haber verirsin diye düşünmüştüm.(kendimi haklı çıkarma çabaları) Ama aramadın ben de vazgeçtin sandım başka plan yaptım... (plan falan yapmadım külliyen yalan, pijamalarla oturuyorum evde ) O sırada bahane olarak amcam gelir aklıma :D Amcama kız istemeye gitcez bu gün, ben normalde enle buluşmak için gitmicektim( peh yalana bak) ama sen aramayınca babaneciim de çok ısrar edince gitmeye karar verdim birazdan çıkıcam maleseff...

         Memiş'ten bir süre ses seda çıkmaz ve daha sonra telefon çalar ekranda, benim çöpçatan teyzenin adını görmemle jetonum tıkır tıkır düşer... Bu sessiz kaldığı süre zarfında Memiş, çöpçatan teyzeyi arayıp beni şikayet etmiştir... Telefonu açtım ve geçen konuşmayı aynen aktarıyorum;

-Teyze: Gız Hilaaaal..!! Gız sen niye buluşmaya gitmiyon çocukla Hilaaal!!! 
-Ben: aaa teyzeciiiim nasılsınnn? eheheh 
-Teyze: Bak bide gülüyooo! Bak ben ta Adabazarlarına geldim buralardan beni bağırttırıyon!!! Niye gitmedin buluşmaya?!?
-Ben : Amca hikayesi tekrar söylenir (Allah'ım affet sen pembe bu yalanlar) 
-Teyze: Hilaaal bak Vallaha sen benim tansiyonumu çıkarıyon bak çıktı tansiyonum!!!(Bağırarak söyler)
-Ben: (Hastalık baabında)Sebebin olucam ben senin Nihahahah!!!  (dedim valla :D )
-Teyze: (Söylediğim karşıında az biraz afallar, beklemiyordu benden bu ani çıkışı) Eh iyi madem sonra siz şeyedersiniz işte buluşursunuz haydin görüşürüz.

Der ve telefonu kapatır. Annem gülmekten yerinde duramaz bir halde :D Sen çok fenasın nidaları eşliğinde kahkaha atıyor :D 

        Daha sonra Memiş'le konuşup ikimizin arasında hiç bir şey olamayacağını gayet düzgün bir dille anlattım. Sağolsun o da anlayışla karşıladı.

        Tabii ki ben de bir şans verip tanımaktan yanaydım... Lakin araştırmalarımız sonucu ve Memiş'in kaba üslubu sonucunda istemediğime kabul verdim. ''Seninle buluşmak istemiyorum çünkü sen böylesin'' diye onu inciterek konuyu kapatamazdım. Onun yerine minicik bir yalan söyledim... Ve akabinde de evlenmek istemediğimi söyleyerek konuyu kapattım. 
         Bence bu ikimiz için de iyi oldu....







3 yorum :

  1. Ahh bu teyzeleer :) Blogunuzu yeni keşfettim :)
    Hayırlı günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eda Papatya, canımm hoş geldin sefalar getirdin :) Her zaman bekliyorum. Sevgiler...

      Sil
  2. hayırlısı olsun ya hakkınızda :) etkinlikten koştum geldim ve inanılmaz zevkle okudum yazılarını izlemedeyim artık zevkle.
    Artık dönünce buralara bana da beklerim bi uğra beğenirsen beni bi çay içeriz mesela ☺ ve sevgiler Esen Kız'dan Hanım Kız'a olsun o vakit :)
    sadecebiyasam.blogspot.com

    YanıtlaSil

Bence en güzel yorumu sen yazarsın... Dene bi... :)

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon